RSS

domingo, 17 de janeiro de 2010

Sorry (desculpem-me) ^^°

Well, sorry for not explaining very well... ^^
At the last topic about chaos I was so excited for showing my notes that I inserted that without any explanation more... ^^°

But I ask you to be calm, please... I'm thinking in doing video-classes about mappers, flows, chaos definitions and attractors, tghat are contentes I've studied yet.

I'm still reading Lorenz' book and the more I read, the more I understand.
Now I see chaos as a oportunity to solve and/or analyze another problems, but before that, I have to certify it's possible.

Well, study continues,
and here we go! :D



Bom, peço desculpas por não ter dado uma explicação melhor... ^^
No último tópico sobre caos eu estava tão empolgado para mostrar minhas anotações, que terminei inserindo-as sem qualquer explicação mais... ^^°

Mas peço um pouco de calma, por favor.. Estou pensando em elaborar aulas-vídeo sobre mapeadores, fluxos, definições de chaos e atratores, que são os conteúdos que já estudei.

Continuo lendo o livro de Lorenz, e cada vez mais passo e entender tudo.
Já vejo o caos como oportunidade de resolver e/ou analizar outros problemas, mas antes tenho que me certificar de que isso seja possível.

Bem, o estudo continua,
e aqui vamos nós! :D

0 comments:

Postar um comentário